jag är synsk

Heeej bloggish! Haha fyfan va fult.

Uppdaterar aldrig längre .. får klagomål :)

Så.. Just nu kollar jag på det nya avsnittet på den nya säsongen av 16 and pregnant !

Blev så jävla chockad igår,
tänkte på en kille jag träffade i usa 2008, och gick in på hans facebook. Tänkte på han och hans tjej, tänkte på hur seriösa dom var 2008 .. så tänkte jag "tyyypsikt dom att få en bebis typ skit tidigt.. lovar att dom fått det och han har profilbild på nån jävla bebis.."

TROR DU INTE HAN FÅTT EN BEBIS MED BRUDEN ?? Är typ synsk.
av 600 vänner , gick jag in på just honom, tänkte att just han skulle få en bebis, hur stor är chansen?
Kissade typ på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0