UPDATE

Heeey. Madde (the party girl) is on a hotel ? PARTYYYY

Me, myself and I.. gick hem till pappa f;r att f;rdriva tiden d[ jag ska tr'ffa Jesper vid slussen.

Var skiiiit taggad p[ fest men blev inte s[. Tr'ffade becca och mimi i slussen, mina favvisar (a)

Hahaha, jag s'ger bara.. Nu heter jag Natacha och 'r 20 .. Min k;ra v'n Marie (Mimi), Becca och jag chillade runt. K'kade en pannkaka p[ slussen och drev s;nder med en k[t kristen oskuld som stog i kylan o stekte pannkisar. Stackarn.. Han v'ntade p[ sin ... dr;m fru?

Sen 'nnu en random.. som skulle fixa fekkenation i tekniska.. men icke sa nicke.

S[ det blev en promenad till Medis, d'r vi m;tte upp Filip Kraus och k;pte godis. Sen gick han hem med sin spyl'sk o kasse godis. Haha!

Vi chillade runt och st;tte p[ lite knorra killar som {ke, Bobo och Fabbe.. sweet banana.

Jesper 'r i Liding;, hos s;ta Vera, men fick inte komma >P Han ska ta bussen 01.51 eller var det nu va.. s[ jag chillar hos pappa. Pallade inte [ka till mamma i skanstull o sen beh;va kriga till slussen igen.


A true chillare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0