Tjejkväll med hemmagjord Sushi (& pizza)

Är hos jesper, ensam. Han åkte fort (i bil eftersom han är sjuk o inte kan åka kommunalt) för att hämta sin väska eller något(?) Han kommer närsom.

Igår, Fredag, var jag med mina bästabästabästa. Middag hos Becca i Nacka :) Det var jag, Becca, Mimi och Angelina. Dom tre gjorde sushi, ser alltid så kul ut när dom gör, står o knådar små risbollar?

Jag körde pizza... eftersom jag inte äter fisk = sushi. Eller avocado för den delen.
Så mitt tog 2 min att micra medans deras tog liiite längre tid. Men det är kul att kolla på, ni borde testa att göra! Är lite kreativare o billigare! ;)

VAR. SÅ. MÄTT. OCH. MÅDDE. SÅ. ILLA.

Åt godis, smälte choklad med banan och glass och jag vet inte vad. Rullade hem.

..och nu (på morgonen!!) mår jag fortfarande illa, och tog lite godis till frulle. Yeeeaah, great Milou (..)


Förra sushikvällen, då var Melissa med också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0