Till dig som har för mycket fritid.

Shit, det här gör mig trött. Såg på Mimis blogg att någon sitter och hoppar på henne. Vilket händer mig här ibland också.

"J"...
Jag provocerar inte, och är mig själv här. Och om någon har mage att säga en åsikt om mig, kan dom väl iallafall nämna sitt namn? Liksom, come on. Jag kan bråka med dig om du nu verkligen vill det. Det verkar ju du vara ute efter. Men att inte ens våga skriva vem du är, är så otroligt lame.

Jag tar inte åt mig ett dugg, blir bara irriterad. Tar energi. Hade nog tagit åt mig ifall något var sant.

"Du", skriver att år 2007, blev jag "horig" på södermalm (?) Ursäkta men år 2007, var jag oskuld och hade aldrig haft varken på g eller pojkvän? Och har faktiskt aldrig hållt på med någon som bor på söder.

Jag har haft två pojkvänner. Är det att vara horig?
Jag har aldrig haft ett one-night-stand. Är det att vara horig?
Jag är glad och ibland flörtig, är det att vara horig?

Jag vet vem jag är, det verkar verkligen inte du. Dom som känner mig kommer garva åt det du skrivit, för det är ALLT ifrån det jag är.


Hoppa gärna på mig, jag kan ta det. Men skriv inget illa om mina vänner eller min pojkvän, för dom har inget med det här att göra.

Som sagt, jag blir inte ledsen. Tycker bara det känns trisst att folk omkring mig ska behöva läsa din skit. Men eftersom du inte har sant, så känner jag mig inte hotad, och låter dina lögner ligga kvar här.

Lämna mig och mitt privatliv ifred, tack.


Har allt jag behöver just nu, bra skola, familj, vänner och pojkvän. Så inget kan trycka ner mig, speciellt ingen random på internet. Jag älskar mig själv, och skäms inte för det.

Kommentarer
Postat av: J

du höll fortfarande på med två killar samtidigt. en viss joakim och en viss gurra. du var tydligen på g med båda två samtidigt. och det min vän, det är horigt!

2010-02-15 @ 14:38:07
Postat av: J

du höll på med en viss gurra och en viss joakim 2007. det är horigt att hålla på med två stycken samtidigt, så jo min vän. du har visst horat! :) du glömde att försvara dig angående detta! så då ere ju sant

2010-02-15 @ 14:43:12
Postat av: Ameli

Hörru du ! Du svarade aldrig på om att du hållt på med flera samtidigt PLUS att du gjort det nu på senaste tiden också ! Hur ställer du dig till det, slampa ? Vi snackar inte om du vart tsms med dem utan att du vart PÅ G och HÅLLT PÅ MED FLERA SAMTIDIGT ett x antal gånger !!



"Jag tar inte åt mig ett dugg, blir bara irriterad. Tar energi. Hade nog tagit åt mig ifall något var sant."



Om detta är inte sant det som vi säger varför tar du då upp det ? HAHA patetiska människa , du försäger dig och erkänner mer eller mindre själv !

2010-02-15 @ 14:55:09
Postat av: milou

Jag var inte på g med jocke, vi hade pussats en gång, 2008. Sen var inte jag och gurra något seriöst alls och vi är kompisar ?



Får jag fråga vad ditt/era namn är?



Jag var 13/14 år , jag pussade en kille och sen blev på g med hans kompis? Liksom , hallå? Har jag mördat någon?

2010-02-15 @ 18:04:47
Postat av: J

du och jocke träffades ju ett tag, och då kan ju känslor väckas eller hur? sen ville du inte träffa honom för att du börjat träffa gurra bakom hans rygg. och fortfarande, det är slampigt att hålla på med två stycken samtidigt! ryktet går ryktet går

2010-02-15 @ 21:30:47
Postat av: mimi

vänta vänta vänta... WHAT? menar du att någon har kommenterat sånt på min blogg? haha fattar nada.



ni dom där kommentarerna ovanför, HAHA ni verkar inte känna Milou. Hon är en pratglad flörtig tjej. That's it. Horig är väl lite att ta i? Jag menar, hon säljer sig inte. Om ni menar slampig, så är det också att ta i. Hon har fan pojkvän! Kom igen. Hon är inte tjejen som går runt och är otrogen. VERKLIGEN INTE!

2010-02-15 @ 21:59:39
URL: http://mimish.blogg.se/
Postat av: Milou

Kände NOLL för jocke, var 13 bast och var ärlig o sa att jag inte ville vara med honom. End of discussion.



Helt ärligt, skiter i allt det här. Är polare med gurra och någon liten random som du behöver inte berätta för mig om mig själv.



Känner inte jocke så vrf lägga tid på skiten? :P



Gurra tycker också detta är helt bananas så snälla, sluta kontakta mig äru gullig <3

2010-02-17 @ 19:16:17
Postat av: Emelie

Bra där :)

2010-02-18 @ 18:27:00
URL: http://bestbyus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0