Tidsfördriv



Namn: Milou Anna Amalia Lugmair

Kallas för: Millan, Lou, Malla Kattmair, Loufa, Lycka, Mo, Runda kinden, Milow, Mylove (låter som Milow), Pyret, Älskling. Min mamma har bidragit med dom flesta.

Stjärntecken: Oxe!! synd..

Höger eller vänsterhänt: Högerhänt ;)

Piercingar: 6 i öronen och en i naveln.

Tatueringar: I wish

Längd: Någonting med 1.60/1.70..?

Skostorlek: 37

Hårfärg: Just nu, brunette.

Fräknar: Nej, men leverfläkar :)

Motto: "Man lever bara en gång"

Kär?: Om man har jesper, what is it not to love??

Önskar du att du bodde någon annanstans? På vintrarna ja.

Tycker du att du är attraktiv?: När jag gjort mig fin och har något snyggt på mig, ja.

Dricker du? Med motto.. Eller? haha

Röker du? Nä

Vilket schampo använder du? Gliss oftast.. hos mamma iallfall.

Vilken parfym använder du? Beckham och Britney

Gillar du att tvätta? Nja.. najs med rent skit!

Gillar du berg- och dalbanor? Ja :) Im like a little kid!

Senaste…

Filmen du hyrde?: Jag är brootal, LADDAR NER.

Filmen du köpte?: ofta pröjsa..

Låten du hörde: Use somebody - Kings of leon

Låten du laddade ner? Hm.. vet inte
Personen du ringde? Jesper

Personen som ringde dig? Jespers mamma Pia :)

TV-program du såg? Entorage tror jag.. eller? Nej OS!

Person du tänkte på? Jespers mamma eftersom hon precis ringde :)

Favorit?

Låt: Halo

Sport: Hockey

Dryck: Juice

Kläder: Skinnjackan br0r!

Film: Love actually ?

Bil: Pappas jaguar ? ;)

Serie: Hm.. The hills, Paradise hotel (tv6.se) Teen mom och 16 and pregnant. (Allt på mtv.com)

 

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Haha JA

Gråtit över en flicka? ..ja, en flicka som förstört.

Ljugit för någon? Jag ljuger ganska ofta. But only for the good.

Varit i slagsmål? Haha .. Med min bror ja. Och jesper. Hora. (Nu kommer han slå mig)

Blivit arresterad? Hahahahahha ja faktiskt! 2 times.

Träffat någon från internet IRL? Hm.. aa


Antal…

Gånger ditt hjärta brustit? lite varje dag :( Men borde fokusera på det bra!

Hjärtan brustet på grund av dig? Haha man vet aldrig. Svar: ja.

Tjejer du kysst? Många

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Inte många tyvärr. Ush va hemskt.



Vad är du allergisk mot? Katter.

Var har du ont? i svanskotan (eftersom jesper puttade ner mig från min soffa idag.. MED MENING!)

Använder du hårspray? nä

Kan du stå på händer? kunde typ göra handstående i min korta cheerleader karriär

Håkan Hellström eller The Ark? Håkan! Men kanske The Ark om man lyssnar på gammalt matrial

Salt eller socker? Socker

Gillar du ketchup? Ja , funkar :)

Är du glad nu? Njo :)

Var du glad igår? Nja, saknade babe :)

Tagen av Majas blogg.


Kommentarer
Postat av: maja,

Arresterad! <3

mmh, baby vi MÅSTE synas snart!!! <3

2010-02-21 @ 23:04:33
URL: http://mellamomaja.blogg.se/
Postat av: milou

ELLERHUR, gangster

2010-02-22 @ 11:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0