They pass it on



Åh, känner mig som en mamma! Men va stolt jag är! Flickan i videon var jag Tjejsnacks "lärare" åt i nian, plus en grupp tjejer, vilket jag nu ser att hon/dom fört vidare, eftersom dom nu lär ut samma sak till fyrorna i min gamla skola! Så himla kul att man fick vara förebild och ge dom några timmar av skolan i veckan, och bara sitta o snacka om killar, sex och kärlek. Dom vet nog mycket om mitt privatliv ska jag säga ;) Mannen i videon är min älskade gamla SO lärare.

När jag gick ut Katarina Norra efter tio år kollade jag inte riktigt tillbaka igen, har aldrig besökt eller direkt umgåtts med vänner jag faktiskt kännt i TIO år, sen jag var sex år gammal!

Det här gör mig fett taggad till återföreningen. Älskade Katarina Norra.


Jag, längst fram i gult. Glöm aldrig att jag älskar er, även om jag inte håller kontakten.

Kommentarer
Postat av: maja,

Vi älskar dig också Milou!

2010-02-25 @ 20:05:13
URL: http://mellamomaja.blogg.se/
Postat av: milou

:)

2010-02-25 @ 21:41:55
Postat av: litengulbil

Hah, bruden som alltid ska stå i centrum

2010-02-28 @ 03:21:05
Postat av: milou

Haha ok?

2010-02-28 @ 21:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0