random

Jesper kom hit igår, efter sin träning. Var jättekul! Vi har inte sovit brevid varandra lika mycket den här veckan, vi gör ju det varje natt nästan men sen han han behövt plugga o så.. Haha, har ju kommit i tid varje morgon när jag möter Fanny, det gör jag typ bara när jag sover ensam. Har så jävla svårt för att lämna honom, när han ligger och hålelr om mig..

Så idag sov jag kvar, behövde sömnen. Men Jesper gick till skolan runt tolv. Mamma är ju sjuk, vilket hon aldrig är, så hon sjukanmälde mig och sen kollade vi på The Ice Storm som jag laddade ner igår, hon tycker om den. Så där låg vi, hon och jag nerbäddade i hennes 1.80 säng, två små flickor och kollade. Kom på det, man kollar nästan aldrig på film på det sättet längre.. eftersom man nästan aldrig är hemma på helger och så.. som man var när man var liten.

Var jättemysigt faktiskt, hon var inte arg för jag missade skolan heller. Somnade i slutet på filmen :) Nu är klockan snart två, och ska dra mig mot pappa. Får typ panik när jag inte handlar för matkortet, det går ju ut klockan tre, så ska dra till Subway och klöpa kakor.. Haha!

Juste, min pappa ska opereras.
Byta ut hela höften/benet i ena hans ben. Han har pajat den med åren.Låter ju fan skitläskigt. Så.. han kommer vara half robot. Så han blir väl sjukskriven ett tag, och hos pappa finns det ingen hiss.. Hur fan ska han komma hem efter operationen? Utan hiss? Med halva kroppen i stål? Jag och brorsan får väl hjälpa han dom där månaderna, och sen blir det ju sommar! :)

Zeke hade med sig en tjej igår/imorse, hon var trevlig :)


btw, nu har mimi dragit till LA, fyfan va kul för dig älskade! Du sa aldrig hej då :(
ring näru kommer hem! puss milou

Kommentarer
Postat av: gnaget

hmm undra sa flundra varför hon inte sa hejdå.. ?

2010-03-01 @ 20:01:41
Postat av: milou

Haha vem? Mimi? :)

2010-03-02 @ 13:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0