Oh my

Eftersom jag bott hos Jesper i typ en vecka nu, åkte jag hem. Mammsi sakna mig :)

Playar min bror Spotify och chattar med kompisar. BY THE FUCKING WAAAY..?

JAG FICK MIN HTC IDAG!!!!!!! LAGAD!! HELT NY SKÄRM OCH HELA SKITEN! Log hela vägen hem, har vart utan kontakt, min baby mobil och musik.. LYCKA!!! ni förstår inte en milous kärlek till htc:n.

Imorn är det AMA-dag, vilket betyder att jag ska göra så jensen östra firar Alla hjärtans dag :) Inga stora grejer, bara lite extra mys o lite roliga saker!

Känns jättekul :) Kommer vänta på alla mina kamrater i "kramhörnan" där man får GRATIS kramar av ingen mindre än..........................

MILOU LUGMAIR!!!!! OH MY GOD!! I will never was myself again! SHE'S SOOO COOOL


Fanbild ni vet. Han är typ, besatt. Är man känd så är man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0