O M G

Så igår. Efter skolan skulle jag möta Becca på vittra, vilket är hennes gymnasium.
När jag går på skolgården tänker jag jätterandom på Linda, vår bästa vän som bor i Spanien.

TRO INTE, ATT HON, LINDA(!!) HOPPAR FRAM NÄR JAG KOMMER IN GENOM DÖRREN!
Vad jag kommer ihåg skrek jag som ett djur, men kanske var mer innombords. Helt sjukt.

Hahaha gjorde samma sak på Mimi och hon bajsade typ på sig, helt random ligger Lindas huvud på min pappas sängkant, hon skrek som ett jävla djur! :D

Blev så jävla glad. Kändes som det behövdes sådär random :) Som jag sa till Jesper (eftersom hon åkte hem imorse) Jag är inte ledsen för hon åkte, jag är glad för att hon kom!

Du kom och laddade mina batterier Linda, damn it feels good!

P.s! Är skitglad att du träffade Jesper mer ! Verkligen :)
Ni båda betyder så mkt :)

(Mimi och Becca också såklart!)

JUSTE,
skulle göra "makemebabies" eller vafan det var... man lägger in två bilder, en på mig och en på min future-baby-daddy.. vilket blev jesper så varsin bild på oss.. för att se hur bebin ska se ut.... gjorde det i julas och vågade inte göra igen så ful som den blev.

Tror ni inte att det är samma äckliga, fula, avskyvärda ungjävel som kommer upp och säger att den är våran bebis?!


Nu är jag hos Jesper, lovade att åka hit efter skolan och ta hand om honom :) Han är sjuk. Vi har ätit riskakor och kollat på Pearl Harbor (?) :) SWEET SOM FAN. Känns som att jag håller på att bli sjuk...
Dundundun...


Peace out

Kommentarer
Postat av: Lindaaaa

Å det var UNDDERBART att träffa alla å Jesper tycker jag verkade hru trevlig som helst :) !!!! Kör hårt baby <3

2010-02-09 @ 19:35:37
URL: http://lindaler.blogg.se/
Postat av: milou

Vaaa kul! Han verkade digga dig som fan också :D

2010-02-10 @ 10:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0