Min blogg består bara av jesper nu förtiden, haha!

Hey alla sköna människor! Vet egentligen inte varför jag skriver, vet att bloggen är väldigt ointressant at the moment, ingen design eller uppdatering som förrut, men men. Snart ska jag nog ta bussen till............. Mcdonalds! Eller som min mamma säger McDonken ;) Är så sjuukt taggad på chicken mcnuggets.. med currysås! 9 st ska jag ha!! zeke är så jävla fet så han orkar inte ta bussen till skanstull.. så får väl bli jag .. mamma är ju sjuk.

Hoppas att jesper kommer hit sen, men tror han kommer banga :/ skulle vara skitkul om han kom!

En sak slog mig när vi stog och kramades i min pappas trappa idag, att det verkligen blev, det blev liksom vi. När jag väl träffar någon, är på g, men sen blir det liksom inget mer, blev väl för kräsen i mina dagar eller något.. Men med jesper blev det ju verkligen! shit.. men vi klickade ju som fan och kan inte se mitt liv utan han :P vafan är jag då liksom? :P bara milou.. fett boring? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0