Dagen

YO! Blev donken till middag idag igen, samma grej, nuggets med curry!

Såg inte direkt fab ut när jag drog till donken skanstull.. men det är ju just då man stöter på folk. Såg en gammal goding till bekant, David! :) Gömde mig lite, men han stog o garvade lite och kollade på mig..

Trodde inte vi skulle ha något att snacka om, men vi kom på massa gammalt skit, massa minnen från teatern och nån handbollsmatch jag gick o kollade på o jag vet inte vad.. Skitkul att träffa han iallafall! Supertrevlig fortfarande! :) Han fick mig att inse att jag inte umgås med en enda söderböna längre.. lite hemskt. Det roliga va att hans stackars vän satt vid ett bord och väntade på han så han hade typ ätit klart helt själv när vi snackat klart .. haha!


Idag efter skolan gick jag, jesper, cornelia och tom på stan.
Nu chillar jag bara galet på face och msn.

BYE



Sommar 09, en dag med paow och dessie.. fråga INTE varför.. hahah!
mimi.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0