Bla bla bla

Skrev när jag var hemma skrev jag ett inlägg som inte kom fram -.-

Tangentbordet hemma är fortfarande fucked up..
Igår sov jag och jesper hos min pappa, kom hem typ 2 på natten och vi tog ett bad :)

Imorse gick jag upp med jesper o gjorde lite buissness och sen åkte han till skolan. Helt random ringde Mimi och sa att hon var i götgatan :D Hade dock ingen tid att möta henne men senare (slutar fem) så ska vi vara barnvakt :D Är fan skit taggad! Saknar henne, Becca och Linda som fan ! :)

Sen ikväll antar jag att jag ska träffa Jesper, my own personal brand of heroin, hihi.'

Hahaha Jespers mamma Pia visade mig hennes nya addiction låt, den heter .. dun dun dun....

BÖG MAMMA KINES! Skit tung juuuu hahaha eller inte men ändå.

Hon lärde mig, lina och jesper ett nytt ord också... Shutthesound. Det betyder håll käften på typ turkiska(!) :D hahahha klockrent. Fattaru shut-the-sound. cooool.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0