Alfons mamma

Jag gick nyligen med i teamet "Alla vi som undrar vem Alfons Åbergs mamma är". Gick in på wallen och fick hicka så mycket som jag och mamma skrattade.

"I ett avsnitt där Alfons är rädd för spöken, är han ensam i källaren och det blir mörkt, och då kommer det en tant och tänder ljuset, och den tanten trodde jag var Alfons mamma när jag var liten! :P"

"
Det är ingen som riktigt vet var hon är ... Hon kanske är ute ochhandlar, är i tvättstugan, på semester eller så är dom skilda eller honkanske till och med är död. Det är upp till var och en att själva bestämma var Alfons mamma är någonstans."

"
Tänk om hon e.... e e död :'("
"-Nej det får hon inte va!"

"
svar: LADY GAGA"

Hahahah förlåt, tyckte det var så sjukt random. Min mamma blev lite sur o sa: Äääh det spelar väl ingen roll om hon är död ? HON DROG JU ÄNDÅ? Hahaha


jag & alfons busar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0