A walk to remember

Igår fyllde Jespers pappa Göran år. Kom dit runt nio igår, när jag lämnat min sjuka mamma.
Hans lilla farmor var där :) Och den tjocka svarta katten!

Jesper har tjatat om att se A walk to remember med mig, vilket vi gjorde igår. Men han somnade (!!) Låg och pratade med honom om att han i filmen var snygg. Jag fick inget respond så blev lite chockad att han inte sa ngt som... "Amen då ska jag bazza tjejen!!!!!!!!!" okej kanske inte men ändå..

DÅ LÅG HAN OCH SOV :o

Så låg och grät till filmen ensam :') Haha! Fett synd ju.. Så han missade den och jag låg o grät.

Btw, ni vet att jag juckade i sömnen förrut och nu har jag börjat.. snarka? Jesper snarkade igår! Ha! Han som brukar reta mig :o Filmade för att ha bevis på snarket.... mohaha.

Så var uppe rätt sent, kanske därför jag somnade nu..


nu sitter Carl-Gusav och tar på min dubbelhaka.. muuuuuuuuuuuums hähähäh
nu sa han "EN, TVÅ.. TRE HAKOR!"

Kommentarer
Postat av: mimi

Åh den är så fiiiin den filmen :)

2010-02-22 @ 18:40:06
URL: http://mimish.blogg.se/
Postat av: milou

jaaaaaaaaaaa

2010-02-23 @ 11:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0