Bio med lärare och elever + massa mat

Idag var jag i skolan utan att ha en enda lektion... KUUL! så gick.
Jag och Daniel drog och åt JÄTTEmycket thaimat! så jävla gott!
Vi pratade om livet, förhållanden, brudar o tjaffs :)

Sen drog jag hem, skulle pluggat men blev ej av :( Sen kom Jesper
och Sara!! Vi gjorde julkort, kollade i min "mina vänner bok" och drack oboy.

Sen drog jag och Sara till ica o köpte godis, sen mötte vi upp Sofie och sen vidare till
filmstaden Söder! Mötte vår franskalärare Emmely och gick på BIO! :D Vi 4! :)

Efter en bra film, skratt och jättemycket godis så drog vi till Hötorget!
Vi gick till Kungshallen och åt resturant. Jag tog (Molly pastan) med oxfile och massa gott i, och dom åt friterad mat! :) Vi hade det huuuuur kul som helst o pratade massor. Sen promenerade jag och Sara hem. Jag till Jespers mamma och hon ill sig. Nu är jag här, och inser hur mycker jag tycker om dessa tjejer från klassen ! :)

...plus att det var kul att träffa Jesper, han hade saknat mig :) Bilder kommer imorn eller något ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0