13:11

HejHej! Jag och Jesper vaknade 16:50 igår!!!!!!!!!!! Herreguuud. Vi gick till en liten resturang och åt lite och sen drog vi på stan.

När jag och Jesper började träffas, då jag var "miss upptagen av en annan grabb", anyway, då visade Jesper mig en skinnjacka som han velat ha ett tag. JAG DOG. Tyckte den var så jävla snygg!! Så slängde ur mig "Om du skulle köpa den där skinnjackan och ha på dig den då skulle jag fan bli kär" I know, lite konstigt.

Men eftersom jackan kostade närmre 3.000:- chillade vi med den.

Igår...... KÖPTE JESPER DEN!!!!!!! Supeeeeerfiiiin.

Idag ska vi lämna in hans cv på mitt jobb, träffa min mamma, gå på bio och äta middag hos hans mormor!

Ha det bra! PUSS


Haha fula människor på typ.. höstlovet 09?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0