bus i en no-lifers liv

Eeeeh.. Fick veta NU att skolan börjar om TRE dagar? "OKEJ". Inte nog med det, NIO PÅ JÄVLA MORGONEN. Lycka till med att ha folk där NIO Jensen Östris.

Senaste veckan har jag chillat och jobbat. Vart med Jesper en hel del och haft lika kul som vi alltid har. Han får mig att skratta.

Jag har jobbat som ett djur. Känns det som. Cashflow på ett konto som alltid har några öre på kontoutdraget. FUCK VICTORY


Vill skaffa en ny kalender, en lika dan fast större. Ska fråga mamma. Tror nog jag ska skita i jobbet imorgon, eller?

Juste, mina kusiner o familj från Småland kom, vi gick på Fridays och åt.. Jesper var med :D hur kul som helst, drack alkohol, olagligt. Herrejissaness, bus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0