Yes

Godmorgon! Jesper vill inte gå upp men det vill jaaaag :) Ska på gympan för första gången på lääänge.. hate it! Igår sved det i plånkan då jag var tvungen att överlämna 500:- spänn till Becca..

Vi träffades efter skolan btw. Jag, Becca, Anjos, Natta, Verra, Marre, deras kompis, Axel & Hugo! Gamla maria e/vittra gänget ;)

Sen åt jag och Becca hos mig, jag klippte min bror & sen åkte jag till Jesper.

Shit va en grej är hemsk, när man hör nån stackars flicka typ.. gråta och snacka i telefon.. eller höra när några gör slut.. Igår iallafall så åkte jag i hissen med en tjej och det blev nästan olidligt! Hon stog i 5 minuter och sa "Vi kan väl försöka igen, lova att det inte handlar om mig, varför vill du inte försöka, jag älskar dig, låt mig hjälpa dig, säg vad det handlar om" och allt, med gråten i halsen. Hon grät när jag kom men slutade efter ett tag.. Ush. Gillar inte att vara den tjejen, eller att se en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0