new jacket, training and no party.

Fredagen var rätt fail. Iallafall kvällen. Dagen var great!
Var på skansen med klassen, hade faktiskt jättekul! :) Vi kollade på djuren & skrattade. Sen drog jag till slussen, Becca kom hem till mig ! :-) Vi gick och köpte glass och kilade in på Monki.
Det finns en jacka i svart mocka som jag spanat på ett tag.. Men den var dock dyr. Låg på 1000 lappen.. Igår skådade jag och Becca den. En i grått och en i svart.. VI KUNDE INTE MOTSTÅ! Vi fick dom billigare så jag gömde dom i affären medans hon sprang hem till mig för att överföra pengar.. sen var dom våra!!!!! Min andra jacka denna vecka! Och tredje på två! Men är hur kär i den som helst <3


Sen åkte vi till Balance och tränade Core och Strip-chear. Yes, you heard it!
Var superkul! Sjuuukt lyxigt ställe.. dock svindyrt! Så nu är jag strippa! Btw, Anjos var med ! :D hon är så tuff den bruden ;)
Sen åkte jag och Becca till henne i Högdalen, åt lite mat. Melissa var med också! Sen ville dom åka till Rönninge(??) orkade inte och var på superdåligt humör för jag verkligen trodde jag och jesper hade bestämt men han ville hellre vara med sina vänner så.. ringde typ alla jag känner och snackade random. Träffade Felix och Poul.. Gjorde inget. Drog hem till söder. Kvällen sög. Tjaffsade lite med killen man älskar mest. Klockan tre - fyra kom han hem till mig. Och imorse vaknade vi och kollade på talang avsnittet vi är med på... gal1 fult.
Nu är jag hos Mimi, tog en skön promenad hit! Vi åt ostkaka med grädde och sylt, skit va mätt jag blev! Ska nog träffa jesper snart igen! På stan med Tom tror jag!
Ikväll ska jag vara hos mimi och hoppas med hela mitt hjärta att jesper kommer. skulle verkligen vara kul om han gjorde det.. men men. Hörs sen! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0