uppdatering

Hey bröder! Igår fyllde jag och Jesper 3 månader :D När jag kom ut ur min franska, hade han satt upp en liten lapp på väggen. Tyckte det var fint.



Sen gick jag och jesper å åt på Falafelkungen :) Julia joinade också! <3 Sen fick jag sammanbrått och åkte till min pappa på sjukhuset :) Han mådde bra. Han blev jätteglad när han såg mig, mamma och brorsan! Gav han lite påsk-tulpaner!




Jag och Jesper firade inte direkt :) Vi åt hamburgare med min mamma och sen mös vi mest ! :) Idag har vi chillat galet och ikväll ska vi till fina julia och rocka loss lite. Skaka på den gamla rostiga kroppen ;)


Kommentarer
Postat av: Linda

Underbar lapp Millis!!! :D

Vad har h´nt med pappa?!?!?!?! :(

2010-04-04 @ 10:20:11
URL: http://lindaler.blogg.se/
Postat av: milou

ellerhuuuur! <3

han har bytt höft :)<3

sakarej!!

2010-04-04 @ 10:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0