När Jesper var hemlig

Gamla inlägg

9 Oktober
HEJ! Fanny och Milou här! Igår var vi hos en kompis och spelade det här stötspelet. Fanny var mes. Jag var och "J" var lite coolare.. och höll kvar i stötgrejen ;) NOT. Han var riktig mes också.


13 Oktober
Aaah.
Galet.
Är vad man kallar singel & den här gången är det jag som valt det. Tack till alla som hört av sig och brytt sig! Tack så hemskt mycket! Men jag mår bra & det har jag sagt till er som frågat! <3 Idag var jag med min kompis J och vi gled runt på stan och var hemma hos mig :) Superduper dag! Don't worry, be happy!

16 Oktober
Ska äta lunch med Jesper på Falstuff tror jag

19 Oktober
Jag, Andre och Jesper tog lite bilder men dom kommer upp en annan gång, och vissa får ni se liiiite längre fram för dom kan anses som stötande..


den!

11 November

You're my sun
"Milou Anna Amalia Lugmair 16 år, Född 8;e maj 1993.Namnsdag Född på BB sös, hon gillar att rita, sjunga ( hon är grym ) dansa, pussas, titta på film, äta mat, snarka (?)
/Jesper"


Yes, den här bloggen handlar nästan bara om Jesper.. Roligt att gå tillbaks i arikivet och kolla faktiskt. Gjorde bloggen samma kväll som vi träffades första gången :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0