Mimination luffarstyle

Shit! har haft så jävla roligt i helgen! Den mesta delen av den har spenderats på hojjen (mimis cykel)!

Fredag: Åkte till skolan men åt bara lunch och gick inte på några lektioner. Vet ni vad? Kanske ska börja jobba på Falstaff (?!).. Jesper, jag, Andre och Tom hade det trevlans och grabben bjöd på festa biffen o pommes! Sen: Teresas födelsedagsfest. Sen hem och mysa och sova med världens finaste grabb.

Lördag:
Chillade galet med mimi, åt frukost på Sandys och ni vet hur jag blir med mimi.. galen! Vi körde springnota!!! Första gången i hela mitt liv hahaha. Sen köpte vi glass och cyklade lååångsamt förbi Sandys och skrattade hysteriskt.



Helt plötsligt mitt på ringvägen bromsar cykeln in. Heela Mimis halsduk har fastnat i hjulet!!



Så kommer världens mest random man fram och säger "jag har kniv och liten såg" typ. Sitter med oss där på kanten av vägen och "sågar" bort hela halsduken.


Så cyklar vi hysteriskt förbi honom. Hahahha! Asså Mimi i mitt hjärta!

Sen efter att ha sett Alot like love för tusende gången denna senaste vecka hos Mimi kommer Becca. Vi cyklar runt alla 3(!!) på lilla cykeln A.K.A hojjen. Becca & jag mosade in oss på pakethållarN och Mimi körde! Hela ringvägen i solen fylld med folk, hysteriskt garv från vår sida och en irriterad och glad Mimi. Hahaha!



Var så jävla roligt! Sen cyklade jag och Mimi till BK och Grekiskmat ställe och åt "middag" , ringde lite desperat till random folk, lekte att jag var Mimi på telefon.. Drog till donken där hemligheter utspelades... Hähä.. Cyklade till Ringen, klockan var sent. Cyklade in på Ica i Ringen och precis när jag räcker över lite vin till Mimi kliver 3 securitas fram helt random från hyllan. "KNAS". Dom såg inget så upp på cykeln igen med gasen i botten!!!

Vi kollade skräckis och somnade med längtan efter en fjärde koll på Alot like love.. Haha!


Söndag: Vaknade brevid Mimi. Åt bacon till frulle.



Vaktade hennes lillebror lite. Kollade på Körslaget. Drog ut på hojjen. Pantade flaskor med hojjen. Åkte i solen till Götgatan. Köpte varsin coffee cooler och kollade butiker. Köpte en liter Brämhults var och satt i solen.



Ringde Gurra. Cyklade till Mariatorget och träffade han. Han förstörde min väska :( Så gick vi och köpte Ben & Jerrys sandwich glassar! Träffade hans flickvän. Sen satt jag och Mimi i Bruno gallerian hur länge som helst och snackade killar.. vilket vi är bäst på. Busringde Becca och väste "ruuunkaaa". Hahahhahah! Gjorde musikvideos till H&Ms musik i provrummen. Ni förstår, Mimi, gör mig galen. Vi har så jävla roligt !! Synd att becca dissade oss idag..... <3 Haha träffade Santiago som bjöd Mimi till hans farfar på finmiddag dagen innan ;) hahahhah!





<3

Jesper kom hem från sitt land halv åtta, då jag mötte upp puddingen i tc. Hade med mig porr-lådan ;) Sen kom vi hem och kunde inte hålla tassarna borta från denne unge man...... åt lite mat och tog till med piskan! Sen gick han hem (nyligen). Snart kommer väl morsan in o ska kasta bort mig från la computer.. Tänkte kanske bada? När man umgås med sånna luffare som Mimi vet man aldrig.. kanske ska skita i att bada? Eller?

= jätterolig helg med tid för vänner & pojkvän! Har skrattat mig igenom hela helgen! Tack till er, fina människor i min omgivning! Vafan för man utan er? <3


/Millan

Kommentarer
Postat av: mimi

HAHAHAHA LOVE YOU <3

2010-04-18 @ 23:36:26
URL: http://mimish.blogg.se/
Postat av: milou

Hahhaha älskarej meeeed ! <3

2010-04-19 @ 06:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0