Lars Jesper Wanrud Teodorsson

Hej, eller.. godmorgon? Igår natt skrev jag att jag väntade på Jesper.. men gick och la mig, sen runt 05:00 kom världens sötaste kille uppkrypandes i min loftsäng! :) Jag var jättevarm så där låg jag som ett element och värmde en liten (stor) jesper :) vi har det så bra så ibland får jag panik om vi bråkar, gråter tills det inte går mer.. bara för jag är så rädd att allt inte ska vara så bra mer. Känns nästan som ett skämt hur lycklig jag är med honom.. Men kanske förtjänar det så mkt drama jag vart med om i mina dagar ?

Han är iallafall världens finaste och vill inte andas ett jävla andetag utan honom. Nu kanske ni förstår hur mycket han betyder. Helt galet.

Det här inlägget är till dig, jag älskar dig räcker fan inte till.. I'm beyond that. Du. är. allt.

"It's a state of bliss, you think you're dreaming
It's the happiness inside that you're feeling
It's so beautiful it makes you wanna cry"



Foto: Garcia. Tack Andre för den fina bilden!

Kommentarer
Postat av: Mano Manano Garciano

AAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH LARS, vänta vänta, AAAHAHA, nej snälla ! TUNGT

2010-04-06 @ 16:24:58
Postat av: milou

Hahaa jaaaa! <3 visste du inte det? :)

2010-04-06 @ 19:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0