En dag i stan

Förra veckan delade jag världens mysigaste dag med min pojkvän. Vi möttes efter en fika med Becca, vid Odenplan. I solen stog han och log, som vanligt. Han frågade om jag ville ha någon.. en ben and jerrys? Men nej! Sa att jag var sugen på BK, så världens bästa kille går och köper mat till mig! hur fin är han inte? träffade hans gamla gympalärare som tyckte jag var kattig ;) (Najz?!).

Vi gick till åhlens och kollade på bebis kläder(?) jesper la ihop en snygg baby outfit a la jesper, haha! Sen hem till han i rådmansgatan och jag åkte moppe för första gången!!

Han såg så jävla sexig ut!! Jag satt där bak och såg ut som en marshmallow med den stora rosa hjälmen.. haha! Vi åkte på dejt :D Åt vääärldens största pizza!

Sen visade han runt mig lite på hans sida av stan med moppen. Fort gick det!! Tyckte jag iallafall :)


Fan.. den där grabben gör mig jävligt glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0