Fredag på stan

Har shoppat! Var på stan med Andre och Jesper! Andre köpte ett par finfina skor och Jesper ett par vinröda chinos (Y). Mina broes har stil!

Vet inte vad grejen är, men älskar att shoppa ensam. Så när jag hade skillts åt med dom så åkte jag och köpte ett par svart jeans, en champangefärgad tisha och hårfärg! Mitt hår var fett fläckigt!! Så nu sitter färgen i, vill ha rödare ton. Mina kusiner, moster, två taxar och kusinerspappa kommer om nån timme, dom ska bo här.. så måste sova brevid mamma(!) hela lovet :O Så... kommer nog sova borta en del..

Ikväll bär det nog av till Madeleines egna lägenhet!

Ha det bra!



Jespo & Andre. Fina killar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0