The princess and the cute melon

O-H M-Y  G-O-D!

Igår var sjukt konstigt..

Jag gick på Fridays, jag kom lite sent så jag tog bara något. Fick typ fetaste biffen och mos för typ flera flera hundra.. Haha! Blev grymt mätt.

Sen åkte jag hem till pappa, som rivit sönder hela köket, som han pratat om att göra sen jag var liten. Men sen kom mitt rums renovering före och balkongen. Hela väggen var borta! och stackars lilla katten såg helt förvirrad ut.

Sen mötte jag upp Madeleine vid hötorget, hon hade sätt Upp. Haha!

Sen skulle vi hitta på något spontant och kul, villket vi gjorde. Ett par norrlänningar skrek på oss på tuben.. Eller, vi hade klivit på tuben och då skriker två killar, jag blir kaxig som vanligt och bah "Vad vill ni?!" Då säger dom att vi ska ta nästa tub och prata med dom. Vilket vi gjorde. Hängde med dom ute vid södra latin. Dom gav oss tusen komplimanger och lärde oss norrlänskt slang. Pratade om kärlek och framtida planer på veckan. Dom bjöd in oss till någon jacuzzikväll(?) ...

btw, dom kallade Madeleine "The princess" och mig för "The cute melon". Haha, allt var helt random men kul!

Sen drog vi på donken och allt var bara as konstigt..

..sen ringer dissarna jesper o andre. dom kom hem till mig typ 04:00..
No comments.


Jag och norrlänningen Petter :)


Kommentarer
Postat av: Norrlänningen ;)

Haha man såg ju jävligt nykter ut där ;) fast...ne

2009-11-20 @ 18:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0