random snack

Helt ointressant tidsfördiv
..för er som ändå inte fattar

Jag kanske är dum som bett dig välja. Men nu inser jag att du valt och jag hoppas att du valde rätt. Vi båda har älskat honom, och jag förstår dig. Önskade bara att du hade respekterat det jag bad dig om som vän, att ta steget tillbaka. Men du valde att inte göra det.


Som vän tror jag att jag visar respekt och lyssnar. Det hoppas jag att jag gör. Självklart får du träffa honom hur mycket du vill, men kommer bara se dig annorlunda och inte vilja umgås med dig på samma sätt längre.

Känns som att jag ringer dig, säger samma sak hela tiden. Du fattar noll och sen hör man att ni umgåtts ändå. Jag är en människa, med känslor, precis som du. Jag är väldigt överdriven ofta och överdriver säkert det här med. Men jag får fan nog snart.

Jag bad bara dig om en sak. Att låta det vara för ett tag. Var det så svårt att stå emot?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0