Uppdatering

Sry för dålig uppdatering.

Igår kväll mös jag hos Madeleine. Vi fick upp dörren som jag skrev igår, städade upp hennes lägenhet lite också :) Köpte pizza och kollade på Edward s-hands och sen kom Hanna hem. Hon hade köpt massa gott godis och vi satt och pratade om killar :) Sen typ klockan 01:00 överraskade Andre och Jesper oss (dom ljög om att dom var långt borta) sen när jag öppnade dörren stog dom där, jättefina! :)

Andre sov kvar och jag & jesper åkte hem till honom i Liljeholmen. Eller egentligen "gick" vi dit. Från Hornstull. Vi såg en helt sönder möshad brud vid tuben som var avstängd. Hon stog och grät, ensam i mörkret, med helt söndertrasade strumpbyxor. Ville att vi skulle gå fram till henne med det var så sent så vi gjorde inte det.. Ångrar det lite. Tillslut föll hon ner på rumpan och satt ner och grät... FAN varför gick vi inte fram. Men men. Jag sa ett antal gånger att vi skulle, men fega jesper (det är hans fel!!!!) gick vidare..

Vi hade en ganska lång och kall promenad 04:00 men mysig.

Sen nu ikväll kom jag hem, åt köttfärsås och massa glass. Bestämde med familjen att vi ska gå på Fridays imorn, har bara vart där en gång och det var flera år sen!

Känns som jag är så dålig på att träffa människor. Har liksom typ bestämt med Fanny, Elli, Becca, Mimi, Saya, Karin m.m att vi ska ses men blir inte av. Fan det får jag ta tag i!


När jag kom hem var jag i drägg-mode. Tror det syns. Haha.


Igår när jag och Madde städade tvingade hon mig plocka bajs.. Titta på bajsskyffeln i min hand. Ush.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0