Fredagen hos Madeleine.

Haha garvar ihjäl mig, haff i lilla essingen på g! *internt.*

Hey gay!
Kom precis hem från Madeleine, slaggade där i natt! Jag, Jespo och Andrè Garcia drog oss till henne och hon hade gjort asmysigt! Tända ljus och hela skiten! Världens finaste Madde(!) <3

Vi satte på The holiday, (en favorit). Missade vissa delar, haha. Sjukt mysig film som man kan se hundra gånger, speciellt på vintern! Asså jag skulle döda för Maddes säng, god damn. La oss assent, Jesper gick klockan 06:00 och Andre och Madde satt uppe till typ 07:00(!). När jag vaknade kändes det som nån hade nockat än. Fan va bra man sov! När jag vaknade var Madde hos frissan så jag ställde mig o diskade åt henne *duktig*. Försökte få liv i Andrè och fråga hur man fick igång tv:n, men somnade i soffan. Åt en diet dryck till frukost/lunch (middag?). Fyfan, en sak jag hatar är att sova med smink och bh! Så jävla ochill!

Så nu ska jag fortsätta spotify:a!


Jag & bästa Mimi.

Ciao.

Kommentarer
Postat av: mimi

<3

2009-10-19 @ 23:24:13
URL: http://mimish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0