16 Oktober, Fredag!

Godmorgon solstrålar! Har precis badat och ska aktivera mitt csn kort nu. Ska äta lunch med Jesper på Falstuff tror jag, grymt bra mat där! Åt där igår, (ofc) tog jag pannkaks buffè. Haha så typiskt mig.. Igår var jag med bla Karin och Vlad (Y) Stötte på Sara och Ingeborg på donken i stan, askul att se dom igen! Känns så sjukt länge sen. Känns som ett annat liv typ. Känner att man kanske borde hört av sig mer eller något. Men men. Idag hade jag typ lövplockning med naturkunskapen klockan åtta på morgonen -på sen vecka(!) Inte okej. Så.. som ni märker är jag ju hemma så.. Gick inte :/ Sov! Jag, Karin och Vlad var hemma hos Jespo och spelade stötspelet (Y) Haha, Karin var fegis <3 :) Nej men ska nog dra mig mot skolan nu, smell you later!


Jespo, Fanny & jag.. i dräggmode.

Kommentarer
Postat av: karin

milou varför svarade du inte på mitt sms..?

2009-10-16 @ 11:08:41
Postat av: karin

hihi känns som jag var lite stälker där, du får anne mig lägga upp bilderna :) puss på dig

2009-10-16 @ 18:09:41
URL: http://thyranic.blogg.se/
Postat av: Anonym

stalker

2009-10-16 @ 18:12:32
Postat av: milou

klart jag ska <3 ! puss

2009-10-16 @ 20:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0