Update

HEJ. Said and done, det blev bio! Jag, Jesper, Andre och Madde drog på Trubbel i paradiset(?), malin åkerman som är svensk var ju med och sjukt många duktiga gamla goding skådisar!

Haha, satt o kollade på gamla videobloggar och HUR TRAGISKA ÄR DOM INTE? Varför satt ni och tittade på dom tag ut o dag in? Vad ska man säga... jag hade väl tråkigt.

En av filmerna har faktiskt fått över 7,000 tittare och typ 30 kommentarer :S Vissa säger att man ser bra ut o vill ha ens msn (?!) och andra skriver att man kan sätta en sockerbit mellan mina tänder och att jag ser ut som en ful ryss(?) Haha, just i den situationen tar jag verkligen inte åt mig. Klippet är riktigt gammalt och jag sitter o mimar i en gammal kompis rum så
no harm done.

Bloggar ju inte alls lika seriöst som jag gjorde då, gick upp tidigare för att blogga (!!) SJUKT BESATT eller vad säger ni? Nu gör jag det ibland och tänkte slänga upp en ny videoblogg eftersom det var så länge sen, bara för skojsskull?

Update; hade gjort en väldigt oseriös videoblogg, men youtube fuckade upp så ni får inte se den ;) tror ni överlever.


Tröjan har jag lånat av Madeleine! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0