Sunday morning rain has fallin'

Sorry emo inlägget tidigare! Really..

Tjaaabba! Har vaknat, åkte aldrig till Jeppe igår. Ska ut på en efterlängtad fika med Karin, längesen vi sågs nu. Hon ska ta mig till något café, fikar inte så mycket längre.. Så ska väl fräscha upp mig o sen dra.

Förhoppningsvis träffa Jesper idag, vi träffades ju inte igår(katastrof). Det var det tredje dagen vi inte träffats på senaste månaden/rna?

Sen ville jag på bio med mamma igår men hon bangade, hon ville hellre idag men tror inte det blir av. Är fett bio sugen faktiskt!

Peace!

(hade ingen bild på mig o karin som datan ville ha)


En gammal bild på mig & teresa, samma kväll som Linda träffade Marco.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0