my name is florida

är hemma från gårdagens fest och har precis slängt ner mig middagen. sov kvar där.
det var superkul! wille och knut kom(!!) med deras två kompisar. super <3

Lurade alla igår att jag var amerikan och kom från Florida, alla gick på det! hahaha. Nu mera är mitt namn Florida. Det roliga är att en kille kommer fram till killen jag snackade med och säger att han ska sätta på mig o att jag tydligen ser bra ut osv. att jag "ändå inte fattar ett skit av svenska och han kan säga vad som helst" samma sekund vänder jag mig till honom och säger med min stockholmska "Du, jag är svensk."
Haha, såg ut som han sett gud.


Bästavän <3 (+mimi) snart kommer vår andra halva till sverige!!
idag
var jag, fanny och carla på winterjam! precis som förra året var det kallt som fan. saknade såklart linda när man stog där. du, jag och becca förra året <3 tog sjukt mycket bilder med fannys systemkamera. dom kommer sen.



blev lite deppig och ledsen igen. fattar inte varför. orkar inte. =(


Kommentarer
Postat av: mimi

Du leker, JAG ÄR! Hahahaha skoja :) miss you <3

2009-11-22 @ 23:47:42
URL: http://mimish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0