Massa random shit

Jag och min bästiiis becca ska kanske pimpa vårt hår på något kul ställe :D Vi kom fram till att vi är trött på hej-jag-har-axellångt-hår-24-7. Så... ready 2 get pimped?!

Har vart hos Madde och kollat på film, HELA filmen handlade om en brud som sög av sin hund och vilka konsekvenser det gav hennes liv. (!?) Som vanligt somnade vi i hennes mysiga lägenhet <3 vi kan aldrig se klart en film... vi sover!

Imorn ska jag träffa Becca!! Jätteglad o taggad :) Vi ses inte lika ofta nu när min skola är mycket längre bort :(

När som helst kommer jesper o joinar mig, lagar pasta pesto atm.

OM EN MÅNAD KOMMER LINDA HEM!!!


mina söta vänner !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0