Det här är för dig som fortfarande finns på andra sidan telefonen

Asså shit. Känns som varje liten del i mitt liv som består av helt olika saker, skiter sig. Vänner, bekanta, skolan och massa mer. Som ni vet gjorde jag slut med min pojkvän/ex och har bråkat med två vänner och en bekant på ingen tid alls! Är verkligen ingen som bråkar men just nu är allt helt fucked up. Vet inte vad jag ska göra.

Tack E.G för att vi pratade med mig, när ingen annan svarade. Du gav mig verkligen goda råd och är glad att du är min vän även fast folk har haft åsikter om det. Tack bror!

"Om allt det här krashade på nån vecka, kan det lika gärna försvinna, och bli lika bra, lika fort, ellerhur Milou?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0