Vem är du egentligen?

You say you really know me
You’re not afraid to show me
What is in your eyes
So tell me ’bout the rumors
Are they only rumors?
Are they only lies?


Falling out of a perfect dream
Coming out of the blue

Is it true? Is it true?
Is it over?
Did I throw it away?
Was it you? Was it you?
Did you tell me
You would never leave me this way?

If you really knew me
You couldn’t do this to me
You would be my friend
If one of us is lying
There’s no use in trying
No need to pretend

Låten jag inser att du och jag låg och lyssnade på en helkväll. När allt var skitbra.
Inser att det var dagen efter du spelade sönder mig.

Min förra svenska lärare sa att jag är för tillitsfull, att jag litar på vem som helst. Men dig litade jag verkligen på.


Kommentarer
Postat av: M

hatar den där låten! :P



<3

2009-12-17 @ 15:52:45
Postat av: maja!

milou!? ÄR NI TSM NU ELLER VAD HÄNDER I DITT LIV!?!?!

2009-12-17 @ 17:01:16
Postat av: milou

ser det ut som det maja? om du läser texten? Nej absolut inte. folk ljuger och gör saker man inte trodde dom var kapabla till ;) Men det är livet

2009-12-17 @ 18:15:06
Postat av: bajs

snälla get over it, ja han knullade en annan tjej du räckte inte till, SÅ

2009-12-18 @ 15:10:17
Postat av: Milou

Jag valde att inte ha sex med han så fort som den andra tjejen gjorde. Något han verkar ångra nu.

2009-12-18 @ 19:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0