Update

Hemma nu.

Hade helt glömt att köpa julklappar som ni vet.
Imorn ska jag, becca, mimi och linda byta med varandra! Mina bästavänner!!
Tycker jag fick bra o rätt personliga presenter. Men ha inte några förväntningar!!

Ska färga håret lite senare.
Har fan inte färgar håret på flera veckor(!) Skulle egentligen gjort blonda slingor idag, men är för seg så ska slänga i en mörkfärg istället. Jag + hår är allt roligt. Vågar typ göra vad som helst med det, men det betyder inte att jag inte bryr mig om hur det ser ut ;)

Har inte ätit idag.
Så ska göra pasta pesto nu.
Shit jag som brukar vara matvrak.

Åt inte ens glass, chips eller av chokladen igår.

Som ni vet har jag tappat matlusten.



Puss Milou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0