tidsfördriv

Senaste köpet - Mat på tacobar(?)
Senaste förälskelse - Hihi, hemlis.
Senast förbannad på: Haha ******, som jag ska dra i håret!
Senaste sms:set var ifrån: Fanny "Milou, vi ses 35?"
Vilken är den bästa/värsta stilen du haft? Ingen aning
I väskan har jag: Kläder, smink och viktiga saker
Det absolut fulaste som finns: Är ... du? skoja.
Har du några känslor? Självklart?
Mest överanvända ord: Bror, allmänt, nice, random, bah.
Vad är bäst på hela planeten? är känlsan av lycka
Vem är bäst på hela planeten? Den/dom vet vilka dom är!
Hur smart är du på en valfri skala? Smartare än vad folk tror
Till frukost äter jag: Rostad macka o juice eller kaffe?
Här lunchar jag: Allt som går att köpa med matkortet. Ofta macka, youghurt o daim o kitkat.
Hit går jag efter jobbet: Jobbar inte.
En onsdagskväll går jag : spelar ingen roll så länge jag har nice sällskap ;)
På torsdagen vaknar jag: beror på om jag har tidig eller sen vecka ;)
Har du någonsin googlat dig själv? Ofta, nån gång i veckan kanske.
Sökt efter ditt namn på Flashback? Nej
Fejkat en stämpel för att komma in på krogen? Nej
Ljugit om din ålder? JA
Druckit slattar? Nja..? nej tror inte det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0