the story

Tittade tillbaka lite här i bloggen. Den här bloggen var ju egentligen hemlig från början. Eftersom jag inte fick blogga i mitt tidigare förhållande.

Jag gjorde den här bloggen den 11 september, då Madde hade tjejmiddag och jag träffade Tom, Jesper o Fikon för första gången :) Samma kväll blev jag dumpad och sprang på Ernie på tuben. Ja, massa drama, as usual.

Jag skrev ett inlägg den 29 September som löd "Vissa dagar är riktigt jävla gråa. Men jag log hela vägen hem."

Det var en dag, då jag som vanligt bråkat med min dåvarande kille, och jag krigade ensam till tuben för att se om en viss person var där. Satt helt ensam. Såg han och alla hans vänner. Dom gick av och han satte sig vid mig. Fan va glad jag blev. Det var såklart Jesper. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0