Lista från 2008

För ett år sen skrev jag den här listan på en gammal blogg.. Haha!

fyllde 15 den 8/5
åkte till usa & va på power of hope & träffade fantastiska människor som jag älskar! :D
träffade linda, anjos, mimi, becca, melissa, alla från maria e. & vittra för första gången
blev mycket tightare med linda än förr =)
blev bättre kompis med becca
tappade kontakten med mimi och natalie :( :/
gled ifrån ingeborg
blev brunette
va på g med diverse killar
träffade saya igen efter 2-3 år
konfirmerade mig
va med i sista lucian i knorra
blev bättre kompis med maja
träffade min kusin matteo första gången
träffade eli efter typ 4 år
åkte fast för förfalskning på grönan (med maja)
åkte fast för annat
gjorde nån slags fred med ligan/tog bort stalkerstämpeln
blev ännu mer beroende av svenskrapp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0