I made it

Dagens klädsel är svart överdel, kofta med markerade axlar och jeans. Såklart stövlarna på också!




Nu har jag klarat en termin i jensen östra. shit.
sjukt många man lärt känna och bekanta man lärt känna bättre.

Jag har skrattat sjukt mycket och älskar min väldigt lilla skola.. även om min mamma vill att jag byter till en estetiskskola eller shit .. vi får se hure blir med det :)

Behöver inte gå till skolan förrens nästa år ;) Efter klocka 11:00 iallafall :D

Nu ska jag snart till Östra real och ha avslutning!

Äter inget idag heller, tappat matlusten (....) Haha! I <3 Kaffe.

Puss Milou

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ha en bra dag :)

2009-12-18 @ 09:07:51
URL: http://notimetocry.blogg.se/
Postat av: milou

du med!

2009-12-18 @ 14:45:16
Postat av: Anonym

ful ful ful, sluta tro att du är något jävla tööööööööönt ingen tkr om diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig

2009-12-18 @ 18:57:24
Postat av: Anonym

de ryktas om dig överallt ska jag säga, och de är inga bra rykten. dags hålla sig lite lågt och sluta tro att ´man är något? ingen är rädd för dig milou, inte för dina dödsblickar eller dina hot. Ingen bryr sig om va du tycker, du är ingenting annat än patetisk

2009-12-18 @ 18:58:32
Postat av: Milou

Jag har inte hotat någon.



Det du skriver rinner av mig som vatten, du känner inte mig.



Dels vet jag att det är en och samma person som skrivit alla "elaka" kommentarer. Vad vill du komma fram till?



Haha det är många som tycker om mig och du känner antagligen inte mig. Det finns INGA rykten om mig men det har antagligen du.



Du vågar inte ens skriva vem du är så du är nog rädd för vad jag är kapabel att svara.



Om du inte bryr dig om vad jag tycker, vrf kollar du ens in på en blogg om mitt liv?



Sluta kolla på mitt liv, och skaffa dig ett eget.



kram milou

2009-12-18 @ 19:26:05
Postat av: karin

you go milou babe!

2009-12-18 @ 19:33:30
URL: http://thyranic.blogg.se/
Postat av: Anonym

fyfan vad slynan blev ägd!

2009-12-18 @ 19:34:39
Postat av: milou

Eftersom jag vet vilka det är så är det bara omoget gjort av dom. Ta det face to face istället?



Jag tycker inte att jag är bättre än någon .



Förstår om ni vill försvara er vän men ...

jag har mina anledningar och det vet ni med.

om hon vill säga något till mig får HON göra det. Lägg er inte i .

2009-12-18 @ 19:41:50
Postat av: <3

Hahaha Milou, dom verkar ju inte veta ett skit om dig!



Du är fan fel fri, har aldrig hört ett enda ryckte om dig :P



Alla älskar dig <3 ...du vet, folk är så jävla avis ibland.



Alla vet att du är starkast , skit i sånna idioter! ;)

2009-12-18 @ 19:51:30
Postat av: Anonym

du e dum i huvudet, världens längsta panna kan steka ägg på den, din jävel. Sluts tro mig du vet inte vem jag är, men eftersom du "tror" att du vet vem de är antar jag att du har väldigt mycket haters, skyll inte på avundsjuka din midget, jävla dvärg! tyckte jag kände igen dig, antar att du va med på snövit och de 7 dvärgarna midget. Skaffa lugg din panna är fett lång, äckel. Kines

2009-12-21 @ 14:25:30
Postat av: -

vem du än har bråkat med så tycker jag ni båda borde lägga ner. Visa att du är mognare!

2009-12-21 @ 15:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0