Interview me

Brukar du...
...peta dig i näsan?
Ja, fast har folk som gör det åt mig, gissa vem?!
...titta på dig själv i spegeln? Väldigt ofta.
...gnälla? Haha ja det är jag ganska bra på..
...skrika? JA!
...sova? Love it!
...ha ångest? nja, händer.
...skada dig själv med flit? Haha har väl händ nån gång för väldigt längesen
...ta mediciner som du inte borde ta? Överdoserade väldigt mycket astmamedicin en gång, tog typ 30 doser..för att fucka upp nerverna :) Skakade som fan !
...vilja dö? Nä det tror jag inte..
...drömma mardrömmar? Händer
...drömma sexdrömmar? Hm..
...ta droger? Nej.
...försöka vara annorlunda? Är väl redan lite annorlunda, haha
...klä dig i svart? Svart är kärlek, basic. My favo
...gå till kyrkan? Gjorde det 2008.
...gå i skolan? Ja :)
...röka? Jag är ingen rökare
...ha sex? Haha, är singel nu ..så inte like i used 2.
...ljuga? Vita lögner händer.. och är nog rätt bra på att överdriva.
...hata folk? Hata är ett starkt ord. Är för snäll för det tror jag :)
...lita på folk? Jag är otroligt tillitsfull, litar på nästan alla.

Vem...
...saknar du?
Jag bär på mkt saknad.
...vill du döda? Haha ingen just nu ;)
...rörde dig sist? Mamma i guess ..
...vill du slå? Blire vev så blire'. Nej ingen speciell.
...kysste dig sist? Lars Jesper Teodorsson
...vill du kittla? Kitteltorsken Jesper
...kramade du sist? Ingen aning :)
...vill du prata med? Beyonce <3
...skrek du på sist? Zeke :D
...vill du vara som? Juno McGuff ;) Hon är cool som fan
...sårade dig sist? Tror alla redan vet? Jesper
...vill du bli galet full med? Haha .. Karin? :D
...gjorde dig riktigt glad senast: Många gör mig glad :)
...fick du sms från senast: Ska kolla ... Jesper.
...ringde dig senast? Ska kolla ... Jesper o pappa.
...är snyggast på jorden? Finns mycket snygga människor. Speciellt i sverige ;)

Har du...
...för många vänner?
Nej :) Can't get enough
...förföljelsemani? Haha hade när jag var liten.
...tvångstankar? nä.
...någon annan psykisk sjukdom? Inte på papper ;) Nej skoja, nej.
...någon fysisk sjukdom? Nej inte vad jag vet
...någon skada: Nej
...färgat håret? Sen jag gick i lågstadiet. Så i ca 7 år, många gånger om året.
...brutit några ben? Min bror kastade mig på ett element när jag var liten så mitt vänstra nyckelben gick av o stog nästan ut. Det sitter vid halsen.
...några piercings? Har haft 6 hål i öronen och har piercing i naveln.
...egen dator? Ja men den är tyvärr paj
...bra självförtroende? Till och från :) ja :) 
...kysst någon? Ja :) I like it. Hope im a good kisser.
...sagt jag älskar dig till någon idag? Nej :)
...bjudit ut någon? Nej :P men blivit utbjuden ;)
...varit kär? Ja såklart :) I LOVE IT.
...dumpat någon? Ja, tyvärr. Men han dumpade mig också vid ett tillfälle så . Båda sakerna är väldigt jobbiga.
...stulit någonting: Ja. Pinsamt. Inget att prata om.
...lämnat landet? Rest? Ja :)
...tuttat eld på nått? Haha nja, men jag vet nån som har ;) 
...gjort något olagligt? Ja tyvärr.

Hur...

...går du? Normalt? :)
...svarar du i telefonen? "Hallå?", "Hej" eller "Hejdetärmilou"
...fördriver du tiden? På facebook och denna blogg
...mycket pengar har du? Haha skulle nöja mig med mer
...tjänar du pengar? Säljer mig? Nej. Existerar
....ofta diskar du? inte ofta.
...ofta städar du? Inte så ofta
...många stör du dig på folk? Haha beror på vem, och om det är någon speciell så, ofta.
...Ofta träffar du din familj? Dagligen.

Tror du...

...att du kommer bli något? Alla är väl någonting ? Ja :)
...på gud? Inga kommentarer.
...på rymdvarelser? Nja.. tvek, kanske.
...att folk tycker om dig? Dom jag gillar diggar mig. Men vet att andra inte gör det, always going to be haters around.
...på ett liv efter detta? Ja!
...att fiskar kan tänka? Ja :P
...att du kommer leva länge? Hoppas det.


jag och syster min, sara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0