2009 <3

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? JA!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Skrev faktiskt upp dom i en bok jag kollade i nyligen, och ja, faktiskt nästan alla tror jag!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej

5. Vilka länder besökte du? Frankrike med mitt ex Olivier
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? Mycket man kommer sakna, känslan av att vara riktigt kär kanske, men blir nog kärlek år 2010 också! :)
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Många.. 28 februari, 7 mars, 23 mars, 23 juli, 11september, 17 Augusti, 9 & 11oktober.

8. Vad var din största framgång 2009? att jag skrattat mycket
9. Största misstaget? hm.. alla hjärtans dag kanske?
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Inte speciellt mycket.
11. Bästa köpet? Haha min skinnjacka, använde den typ hela tiden
12. Vad spenderade du mest pengar på? mat o kläder typ
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? mycket.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? SHIT, skitmånga(!!). Somewhere over the rainbow - Israel Kamakawiwo'ole (Frankrike) OCH White trash beautiful & You're my sun.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? När jag var i ett förhållande var det mycket tjaffs så då var man ju ledsen, men oftast är jag glad!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Gått ut istället för att vänta på någon som aldrig kommer. Säga till mer på skarpen och inte ta skit.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Skrikit :D
18. Hur tillbringar du julen? Hos släkten Scocco på Gärdet
19. Blev du kär i år? Ja ? :P
20. Favoritprogram på TV? The hills och 16 and pregnant/ teen mom
21. Bästa boken du läste i år? Läser inte, men kanske dom få sidor jag läste av Twilight!
22. Största musikaliska upptäckten? Beyonces album I am ...Sasha Fierce
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jag fick Beyonce konsert av mina bästavänner :D
25. Något du önskade dig men inte fick? Tatuering.. men det tror jag var i jul ..?
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Vaknade av uppvacktning, Linda kom. Vi gick till skolan. Min rektor tyckte jag luktade öl o jag satt på SYO möte angående gymnasium med felix o simon larsson
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Mindre tjaffs o mindre drama.. ?
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Glad. Flickvän. Ledsen. Irriterad. Skrattandes.
29. Vad fick dig att må bra? Min dåvarande kille (?) och mina vänner ? :P Men nu är det såklart andra personer som göra mig glad, och den/dom vet vem den/dom är ! :D tintin.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Som alla andra... Robert P i twilight?
31. Vem saknade du? Linda såklart :) hon var borta länge o åker tillbaka snart! :(
32. De bästa nya människorna du träffade? OJ! Shit svår fråga.. alla i min klass kanske? :)


Ett skitbra år. Fan nästan det bästa.

Kommentarer
Postat av: Elli

Åh 2009 har nog fan varit det bästa året hitills! vart hittade du dessa roliga frågor? :)

2009-12-21 @ 15:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0