Tack för året. Det var grymmt

Året började och fortsatte med att vara på g med Ernie, vilket vi avslutade i mars
Mars träffade jag och blev tillsammans med Oliver
Bråkade sönder med Karin
Var flickvän påriktigt för första gången
Insåg att jag verkligen visste vilka mina riktiga vänner var och är. Älskar er!
Fick balkong hos pappa och satt och solade där varje morgon
Köpte Tiger Lou Lugmair, min kattunge! fast den kallas bara Tiger.
Linda flyttade till Spanien
Jag gick ut Katarina Norra efter 10 år.
Började i Jensen Östra.
Lärde känna Fanny o Madde och alla ! <3
Hade ett underbart sommarlov i Småland och Frankrike
Hade ingen kontakt med Ernie på ett halv år
Blev dumpad på Maddes middag 11 september och träffade Jesper för typ första gången
Men blev tillsammans med honom igen men gjorde slut själv lite senare
Michael Jackson dog
Mamma och Magnus gjorde slut(!) :)
Haffade S.L efter 10 år
Blev kompis med Karin (!)
Var singel igen
ALLA minnen med ""tintin" (många)
Ändrade hårfärg hundra gånger

och mycket mer!!




Kommentarer
Postat av: Elli

OH MY FUCKING GOD!! VADDÅ HAFFADE SL??? :D

2009-12-21 @ 15:05:16
Postat av: milou

Hahhahahahahhaha elli .... we gotta talk .

2009-12-22 @ 12:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0