Billie the vision och ett bad!

PUMPAR SÖNDER MINA GAMLA FAVORITER BILLIE THE VISION & THE DANCERS!! Lyssnade på dom gaaalet mycket 2007, gick på deras konsert (Y) Fast dom är inte alls speciellt kända. Svenskt band med en transa. Här är min spotify, där har jag massor av deras låtar.

Har precis badat o tvättat håret & haft nån mask i fejan.
J har hotat att slå ner mig, vilket aldrig skulle hända (sorry..) Så måste bara pumpa musklerna lite för dagens knockdown (Y)

Hittar inte hårtorken :( Vill fan inte gå ut i blött hår :o

Nu ska jag dricka mitt kaffe o sen dra till skolan där franskan väntar.

Fick privatlektion förra gången, vi är så få o oftast är dom borta..


Bild från första gången jag tvättade mitt hår som kort, tyckte det kändes askort o konstigt. Men har vant mig nu.

Kommentarer
Postat av: mimi

ALLTSÅ MILOU! Det är helt sjukt hur snygg du är! Kolla på den här bilden liksom, jag dör så fin.

2009-12-10 @ 19:30:30
URL: http://mimish.blogg.se/
Postat av: milou

Men gud :D Mimiii! min älskade modellvän! Du är vacker <3

2009-12-11 @ 14:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0