2009 tidsfördriv

druckit alkohol - Ja
rökt vatten pipa - Ja
däckat - Ja
fått minneslucka - Nä
varit kär - Ja
älskat / älskar någon av motsatta kön - Ja :) 
fått ett sugmärke - Ja ..
gjort ett sugmärke - Ja! (kinden)
haft oskyddad sex - Ja tyvärr (.......)
haft ett förhållande i över en månad - Haha ja
kysst en främling - En främling kysste mig, norrlänningen
strulat med någon av samma kön - Ja? Strulade med Becca ;)
strulat med någon av motsatt kön - Haha nej?! Ja vafan annars..
sovit i samma säng med någon av samma kön - Ja, mysigt ju!
sovit i samma säng med någon av motsatt kön - Ja, ännu mysigare!!
lekt med någons känslor - I guess ..
gråtit dig till sömns - Ja
vaknat av att jag gråter - Du..?
skrikit ord som hora/slampa till nån - Ja, förlåt Karin :S <3
slagit till någon - Ja, inget jag är stolt över :) gör det när jag blir sur :)
blivit slagen - Ja, men slår tillbaka hårdare :D
lärt känna över 10 nya människor - JAA!!!
åkt skidor - Men ja.. dont like it anymore
varit på solsemester - Ja :)
badat i havet - Ja :)
haft snöbollskrig - Haha .. KRIG är rätta ordet. Kastade isblock på jesper.. var arg som fan.
tittat på en hel fotbollsmatch - Aa tror det :D
inte sovit på en hel natt - Yeah
varit på sjukhuset - Hm.. Näe?
sovit över 12 timmar -Ja :D varje helg? :)
sett en film mer än 10 ggr - Hm.. kanske ? :)
fått IG - im afraid so..
åkt buss i över 10 timmar - Nä 
vart ute en hel natt - Ja ? :)
har blivit tagen av polisen - Inte iår ;)
svikit en vän - yes, men har nog blivit mer sviken än svikit (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0