14:15

Har så sjukt mkt i skolan som jag borde lämnat in långt tillbaka. Får paniiiik.

Snart är det luciatåg i lilla jensen östra, alla lärare som ska gå. tror mohamoud blev lucia.. eftersom jag är med i AMA så ska jag servera pepparkakor :D

Sov hos Jesper igår. Han skulle hjälpa mig med matten. Hade precis prov. Vi åt pizza och kollade på Mammas pojkar, han insåg nog hur svårt jag har för att plugga. Han stängde av TV:n och tillochmed då kunde jag inte läsa boken. Så vi la oss och hade bio istället. Blev Min stora kärlek med Jack Black. Somnade as sent.

Ikväll äre ju Idol 2009 final, har inte följt idol som jag brukar. Kanske beror på att när man var mindre gick man ju inte ut på fredagkvällarna. Kommer ihåg att man satt bänkad när Darin var på tv:n ;)

Men men, hejar nog på Erik.

Shit va veckorna går fort, snart är Linda här <3

Btw, även fast jag inte kunde ett skit i matten känns det som det gick bra(!!) Känns skitskönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0